HCS ER ISO 9001 KVALITETSCERTIFICERET
Kvalitetsledelsessystem ISO 9001:2015
HCS’s kvalitetspolitik gælder for alle afdelinger på HCS’ områder og kontorer, der har eller kan have indflydelse på kvalitetsarbejdet over for kunder, leverandører og alle andre samarbejdspartnere.
Kvalitetsledelsessystemet tager udgangspunkt i krav stillet af kunder og myndigheder samt i ISO 9001 kvalitetsledelsessystemet. Kvalitetspolitikken vurderes minimum en gang om året og revideres, hvis det er nødvendigt i forbindelse med ledelsens gennemgang.
Anvendelsesområde
Kvalitetspolitikken og ISO 9001 certificeringen gælder for hele virksomheden.
Kvalitetspolitik
HCS vil være kendt som en virksomhed, der er ærlig og reel, og som bruger åben og dialogbaseret kommunikation. Vi vil have branchens bedste serviceniveau og de mest tilfredse medarbejdere. HCS vil have fokus på kerneområderne, som er Transport & Spedition, Renovation, Kloak- og Industriservice, Genbrug & Restprodukthåndtering, Recyclingaktiviteter, Miljøentrepriser samt Entreprenørkørsel for alle typer af kunder.
HCS vil løbende arbejde med en forbedring af kvaliteten dels på kerneområderne dels i ledelsessystemet, og vi vil arbejde med at forbedre medarbejderens tilgang til de daglige opgaver og på at gøre dagligdagens processer lettere og mere rationelle.
Den overordnede målsætning for HCS er at:
- leve op til kundens krav og forventninger
- sikre korrekt udførelse/aktivitet af opgaverne (udførelse/levering af aktivitet til aftalt tid og sted).
- behandle evt. reklamationer hurtigt og effektivt
- informere kunden hurtigst muligt, hvis en aftale ikke kan overholdes og indgå en ny aftale
- minimere antallet af skader.
- sikre en optimal udnyttelse af materiel og ressourcer.
- gennemføre korrekt fakturering
- være til rådighed med vejledning hvis kunden ønsker det
- være kendetegnet ved at have servicemindede, motiverede og selvstændige medarbejdere.
<< Gå tilbage til certificeringsforside | Download vores ISO 9001 certifikat >>